lørdag 28. april 2012

Mitt lerketre spirer...

Så deilig å merke at hagen livner til etter vinteren !!
Våren for meg, er som følelsen en får når huset er rent og ryddig i alle rom :)
En avslappet tilstand, full av beundring :)))

Her er mitt lerketre som nå står i full knopp :)
Dette treet bærer ikke kongler...
Litt dumt da jeg elsker å ta inn lerkegrene med kongler om høsten og til jul :)


 Jeg bare elsker våren !!!
Omgivelsene blir så fargerik og innbydende med nyutsprungede blomsterknopper
og grønne gressmatter i hagene rundtom !!


Er du glad i våren og det den har å by på ?

Klem Heidi

1 kommentar:

  1. Lærketræet er bare så SMUKT.
    Forår gør SÅ godt; både undenpå og indeni.

    :-) Dorthe


    Ps. Jeg har sådan problemer med de bogstaver for at kommenterer, måske du vil overveje at tage dem af? :-)

    SvarSlett